סופית: פגישת טראמפ קים ב-12 ביוני 9:00 שעון סינגפור

מוטי סבן No Comments on סופית: פגישת טראמפ קים ב-12 ביוני 9:00 שעון סינגפור

הפגישה הסופית בין דונלד טראמפ לשליט צפון קוריאה פורסמה היום (שני) כצפוי היא תערך בסינגפור | העולם דרוך לקראת המפגש האם יצליח דונלד טראמפ במקום שכל קודמיו נכשלו?

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (שני) פורסמה באופן סופי זמן פגישתם של נשיא ארה"ב עם שליט צפון קוריאה קים ג'ונג און. השניים יפגשו בסינגפור בתאריך ה-12 ביוני בשעה: 9:00 שעון סינגפור (אם אתם שואלים זה השעה 4:00 בשעון ישראל)

כזכור טראמפ ביטל את פגישתו עם רודן צפון קוריאה בגלל שראה שההתנהגות שלהם אינה מבטיחה שינוי. אך קים ג'ונג און ביקש לקיים את הפגישה תוך הבטחות רציניות יותר ואכן נשיא ארה"ב הסכים לחזור אל השולחן.

בזמן האחרון החלו להגיע לצפון קוריאה גם גורמים אמריקנים לתווך לפני השיחות, אך גם שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב גם הגיעה לפגישה עם השליט ככל הנראה לשים דריסת רגל בהסכם מול ארה"ב, כמו כן דווח שבשאר אל אסאד צפוי להגיע לפגישה בצפון קוריאה.

קים ג'ונג און באקט של מחווה פיצץ את אתר ניסוי הגרעין מול עיניהם של עשרות עיתונאים מרחבי העולם, גורמים אמריקניים לא התרשמו מן המחווה וטענו כי מדובר בשקר וכי רוב האתר נשאר על תלו.

כך או כך טראמפ הכריז מוקדם יותר כי אם ירגיש שקים משקר ולא רציני בעסקה מול ארה"ב, הוא יקום ויעזוב את החדר מייד. דבר שדי אופייני לדונלד טראמפ וקים יודע שטראמפ לא מגיע לשחק משחקים.



0 תגובות